موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212619
۰۳ بهمن ۱۳۹۸

فراخوان ماکت‌سازی صحنه‌های انقلاب ویژه نوجوانان در صومعه‌سرا

نوروزی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر فراخوان ماکت‌سازی صحنه‌های انقلاب ویژه نوجوانان در این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش کودک پرس ، «فاطمه نوروزی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: وحدت کلمه و هم‌دلی آحاد مردم با رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما رساندن ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودک و نوجوان است افزود: دهه فجر فرصت  مناسبی است تا کودکان و نوجوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های  امام راحل(ره) بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انتخاب و در این راستا فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی را در ایام‌الله دهه فجر به اجرا در می‌آورد.

نوروزی با بیان اینکه از امروز فراخوان ماکت‌سازی صحنه‌های انقلاب ویژه نوجوانان، نقاشی در این زمینه ویژه کودکان و عکاسی نماز برای همه رده سنین را به مدارس و ادارات مربوطه ارسال کرده‌ایم تصریح کرد: این آثار باید تا دهم بهمن‌ماه به دست ما برسد تا در نمایشگاه به نمایش در بیاوریم.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر صومعه‌سرا با بیان اینکه خاطره‌نویسی دانش‌آموزان دوران انقلاب ویژه اولیای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این کمیته است خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی اعضای کانون، جشنواره غذا با مشارکت اعضای کانون و طرح سپاس و دعوت از مادر یکی از شهیدان والامقام و سخنرانی برای دانش‌آموزان کانون از دیگر برنامه‌های ما است.

وی اظهار کرد: اکران فیلم پرواز ممنوع، همایش دستاوردهای انقلاب و نقش دانش‌آموزان در آن، گلباران مزار شهدا توسط نوباوگان بهزیستی و نواختن زنگ انقلاب در مهدکودک‌های بهزیستی از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار