موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212575
۰۲ بهمن ۱۳۹۸

ویزیت رایگان کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی در تربت‌حیدریه

بیش از ۲۰۰ کودک دارای ناهنجاری‌های مادرزادی، با حضور متخصصان موسسه خیریه محکم در کلینیک تخصصی احمدیه‌ تربت‌حیدریه به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش کودک پرس ، سعیدرضا قنبری‌زاده  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از افتتاح نمایندگی موسسه خیریه‌ی محکم در این شهرستان خبر داد و گفت: این موسسه اهدافی، چون حمایت مالی تآمین پذیرش برای بیماران دچار ناهنجاری‌های مادرزادی که نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند را دنبال می‌کند.

او تصریح کرد: نحوه‌ی پذیرش بیماران به این گونه است که پزشک یا مددکار پس از برخورد با کودک مبتلا به یکی از ۳۶ ناهنجاری مادرزادی تحت پوشش، وی را به موسسه محکم معرفی می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: دسترسی کودکانی که در دورترین نقاط کشور زندگی می‌کنند به خدمات درمانی می‌باشد و اقدام نیک بنیاد خیریه‌ی محکم منشاء خدمت‌رسانی ماندگاری به مردم تربت‌حیدریه خواهد شد.
قنبری زاده افزود: در امور مشارکت‌های اجتماعی استقبال مراجعین از این طرح را کم‌سابقه قلمداد کرد و افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان برنامه ویزیت بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح از خدمات ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار