موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212569
۰۲ بهمن ۱۳۹۸

بیش از سه هزار و ۸۰۰ کودک بدون سرپرست در اصفهان حامی ندارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان گفت: نیکوکاران حمایت از ۱۹ هزار و ۸۰ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند با این وجود هنوز سه هزار و ۸۵۱ کودک حامی ندارند.

به گزارش کودک پرس ، پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به نقل از محمدرضا متین پور افزود : در سال جاری تا کنون ۱۵ هزار و ۸۴۵ نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند و تعداد نیکوکاران شریک در این امر خیر در حال حاضر به ۶۷ هزار و ۶۵۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه محسنین به فرزندانی گفته می‌شود که فاقد سرپرست هستند و یا والدین بدلیل زندانی بودن، طلاق، اعتیاد یا بیماری از تامین مخارج آنها  ناتوان هستند؛ افزود: نیکوکاران اصفهانی حمایت از ۱۹ هزار و ۸۰ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند و مبالغی را به شکل منظم به حساب این فرزندان واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اصفهان با اشاره به برنامه این نهاد برای افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه ها به دنبال جذب ۶۷ هزار حامی جدید علاوه بر حامیان کنونی هستیم تا علاوه بر بهبود دریافتی فرزندان تحت حمایت کنونی بتوانیم چتر حمایتی این طرح را بر سر فرزندان نیازمند بیشتری بگسترانیم.

وی تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در استان مانند کارکنان ادارات دولتی و غیر دولتی، مشترکان صندوق های صدقه، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان و کلاس‌های درس مدارس استان را محور اصلی برنامه‌های جدید این نهاد حمایتی  عنوان کرد.

متین پور گفت:سه هزار و ۹۴۹ حامی در کمتر از ۲ ماه که از اجرای این طرح‌های جدید می‌گذرد، جذب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی شده‌اند.

 

کمیته امداد استان اصفهان ۱۰۷ هزار و ۹۴۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۲۰۴ هزار نفر را زیر پوشش دارد که از این آمار ۵۷ درصد سرپرست زن و ۴۳ درصد سرپرست مرد هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار