موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212376
۲۹ دی ۱۳۹۸

چرخ گوشت، انگشتان کودک آران و بیدگلی را بلعید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل از رهاسازی دست کودک سه ساله آران و بیدگلی از گلویی چرخ گوشت توسط نیروهای امداد و نجات این سازمان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «سید علی حسین زاده» گفت: ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه شامگاه پنج شنبه گرفتار شدن دست کودک سه ساله آران و بیدگلی در چرخ گوشت از بیمارستان سیدالشهدا(علیه‌السلام) به سامانه ١٢۵ آتش نشانی آران و بیدگل گزارش شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل افزود: بلافاصله پس از اعلام این گزارش، تیم امداد و نجات خود را به بیمارستان رسانده و با حضور در اتاق عمل، عملیات رهاسازی را با استفاده از تجهیزات ویژه و تحت نظارت پزشکان انجام دادند و موفق به رهاسازی دست پسر بچه خردسال از داخل گلویی چرخ گوشت شدند.

 

حسین زاده افزود: علیرغم موفقیت آمیز بودن این عملیات و رهاسازی دست کودک از چرخ گوشت، متأسفانه به علت شدت جراحات ، کودک برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد.

 

سخنگوی آتش نشانی آران و بیدگل افزود: این حادثه به دنبال لحظه ای غفلت از کودک اتفاق افتاد و از والدین درخواست می شود که مسائل ایمنی به ویژه ایمنی کودکان خود را با حساسیت خاصی پیگیری کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار