موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212341
۲۸ دی ۱۳۹۸

۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول راه یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: ۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول رسیده بود که هیات داوران به ۹ اثر مجوز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را صادر کرد.

به گزارش کودک پرس ، نادر سعادتی‌فرد افزود: ۱۱ استان کشور در دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی شعار این جشنواره را قصه، بازی و نمایش عنوان کرد و گفت: این جشنواره منطقه‌ای به مدت چهار روز از ۱۴ تا ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری  در ۲ بخش اجرای صحنه‌ای و  نمایشنامه‌ نویسی به دبیری اینجانب نادر سعادتی فرد برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: مرتضی سخاوت، سید عزیز آرین و سروش مداح به عنوان بازبین‌های بخش صحنه‌ای ۹ اثر را از بین ۴۵ اثر بخش اصلی جشنواره انتخاب کردند.

وی با تقدیر از تمام گروه‌های شرکت‌کننده و اساتیدی که در کنار هنرجویان خود حضور داشتند و باعث بالندگی این جشنواره شدند، اظهارداشت: در میان گروه‌هایی که مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره را کسب نکردند، استعدادها و توانایی‌های کم‌نظیری وجود داشت که شایسته حضور در مراحل بالاتر جشنواره بودند.

 

سعادتی‌فرد گفت: نمایش شاپرک خانم به نویسندگی گروه رها و کارگردانی دانیال سیاحی از شهرستان ماهشهر، نمایش پینوکیو به نویسندگی و کارگردانی مهدی درویش از شهرستان امیدیه و نمایش ما همه باید نگهبانی بدهیم‌ به نویسندگی و کارگردانی نادر شریفی و محسن مستکین از شهرستان دزفول سه اثر از ۹ اثر انتخاب شده برای مرحله نهایی جشنواره می‌باشند.

وی نمایش مارمولک بد ادا به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی پگاه معصومی‌ از  استان همدان و نمایش خواب‌های رنگی به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی از شهرستان شهرکرد را از آثار برگزیده این جشنواره اعلام کرد و افزود: نمایش ‌الاغ آوازخوان به نویسندگی عباس دوست قرین و کارگردانی عبدالرضا صفامهر از شهرستان دزفول و نمایش آ، آغاز دنیا به نویسندگی فرید طاهری و کارگردانی سعید کوراوند و فرید طاهری از شهرستان ایذه برای مرحله نهایی جشنواره انتخاب شده‌اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: نمایش موش و گربه به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی فرزاد لباسی از استان همدان و نمایش خنده نامه به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی و محسن عمادی از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان نیز برای رقابت در مرحله نهایی جشنواره منطقه‌ای کودک و نوجوان انتخاب شده‌اند.

 

دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان با شعار قصه، بازی و نمایش در ۲ بخش صحنه‌ای و نمایش‌نامه نویسی در حال برگزاری است که از ۴۵ اثر ارسالی ۹ اثر مجوز حضور در بخش پایانی جشنواره را دریافت کرده‌اند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار