موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
212300
۲۸ دی ۱۳۹۸

قتل هولناک نوجوان سرخه‌ای با ضربات چاقو؛ متهم ارتکاب قتل دستگیر شد‌

فرمانده انتظامی سرخه گفت: یک نوجوان ۱۴ ساله سرخه‌ای با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمد مهرابی در جمع خبرنگاران از قتل یک نوجوان سرخه‌ای با ضربات چاقو در شامگاه گذشته خبر داد و ضمن تشریح چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: بنابر گزارش یک فقره چاقوکشی در محله آقاعلی چال سرخه به مرکز فوریت های پلیس، بلافاصله نیروهای کلانتری سرخه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که این نوجوان با ضربات چاقو به شدت مجروح و ضارب نیز از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سرخه با اشاره به کشته شدن این نوجوان 14 ساله بر اثر جراحات وارده گفت: این نوجوان بلافاصله به بیمارستان کوثر انتقال داده شد؛ اما متأسفانه به دلیل شدت ضربات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ مهرابی عنوان کرد: با تحقیقات پلیس و گواه شاهدان عینی، متهم که فردی 37 ساله است در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز شناسایی و دستگیر شده است.

وی افزود: این متهم بیش از 10 ضربه چاقو به این نوجوان 14 ساله وارد کرده است و در حال حاضر پرونده قضایی این فرد متهم تحت عنوان قتل تشکیل و جهت بررسی‌های تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

 

بررسی‌ها برای کشف انگیزه متهم به قتل در حال انجام است و نیروی انتظامی هم اکنون در حال تکمیل این پرونده برای ارسال به محاکم قضایی است.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار