موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212297
۲۸ دی ۱۳۹۸

تولید پویانمایی «استکبارستیزی»

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از تولید پویانمایی با عنوان استکبارستیزی خبر داد و گفت: در این پویانمایی، نماد‌های استکبارستیزی برای نسل نوجوان و جوان مشخص شده است و هر دانش‌آموز با توجه به هر نماد به مبارزه با استکبار می‌پردازد.

به گزارش کودک پرس ، تاریخی افزود: در این پویانمایی، دانش آموزان به صورت فردی و یا گروهی در شکل یک شخصیت انقلابی و مبارز به جنگ با استکبار جهانی می‌روند.
وی اضافه کرد: همچنین ۵۰ بازی گروهی برای دانش آموزان طراحی شده که برگرفته از بازی‌های گروهی بومی محلی و جدید است که با اسامی کاملا ایرانی معرفی شده اند.
تاریخی با اشاره به اینکه داوری این بازی‌ها با همکاری آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اجرا می‌شود، تاکید کرد: این بازی‌ها هم اکنون در مدارس استان‌های تهران و کرمان اجرا شده و بازخورد خوبی از طرف دانش آموزان و به ویژه مدیران مدارس داشته است.
دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: مدیران مدارس می‌توانند هر کدام از این بازی‌ها را با توجه به محیط مدرسه و دانش آموزان انتخاب کنند.

وی افزود: پاییز سال آینده، المپیک بازی‌های گروهی در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه اجرا خواهد شد.
تاریخی خاطرنشان کرد: بازی‌های گروهی نیاز به تجهیزات ویژه‌ای ندارند و هزینه اجرای این بازی‌ها در هر مدرسه و برای هر دانش آموز از ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان با توجه به نوع بازی مشخص شده است.

تاریخی از فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزی «عقیق» خبر داد و افزود: در این سامانه دانش آموزان فعالیت‌ها و اطلاعات خود در مدرسه را ثبت می‌کنند و از طریق این شبکه اجتماعی در اختیار سایر دانش آموزان قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد​: دانش آموزان در این شبکه اجتماعی به اطلاعات و داده‌های سایر دانش آموزان امتیاز می‌دهند و هر دانش ​آموزی که بتواند فعالیت و اطلاعات بیشتر و مهمتری را در این شبکه اجتماعی منتشر کند حائز رتبه می‌شود و از او به صورت هفتگی تجلیل خواهد شد.

 

تاریخی گفت: دانش آموزان می‌توانند از طریق وب و یا اَپ به نرم افزار این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار