موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212178
۲۴ دی ۱۳۹۸

فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان باید مورد توجه قرار گیرند

ربوشه: با توجه به کم بودن فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان می‌بایست فیلم‌های تربیتی ویژه این گروه سنی بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، دومین نشست فرهنگی معاونت ابتدایی شهر تهران با موضوع نقد و بررسی فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با حضور حامد داسارگر کارگردان و تقی پور بازیگر این فیلم ،در جمع فرهنگیان علاقه مند در محل اداره کل شهر تهران، برگزار گردید.

ربوشه معاون ابتدایی شهر تهران در ابتدای جلسه ضمن برشمردن اهداف نشست های فرهنگی اظهار کرد : هدف اصلی توانمند سازی ، افزایش آگاهی از طریق سخنرانی ، همایش و نشست های فرهنگی است. با توجه به کم بودن فیلم های ویژه کودک و نوجوان می بایست فیلم های تربیتی ویژه این گروه سنی بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

سپس داسارگر کارگردان فیلم در خصوص انگیزه های ساخت فیلم ویژه کودک و نوجوان بیان نمود : یکی از مهم ترین عرصه های فعالیت فرهنگی حوزه کودک و نوجوان است که به عنوان بخشی تاثیرگذار باید مورد توجه قرار گیرد.

 در ادامه، جلسه به صورت تعامل همکاران فرهنگی و ارائه نظراتی در خصوص نقش مدرسه در فیلم ، توجه به خصوصیات کودکان در این بازه سنی و اشاره به معیارهای سند تحول بنیادین در سکانس هایی از فیلم ادامه یافت.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار