موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212120
۲۳ دی ۱۳۹۸

حامیان نیکوکار حمایت ۴۰ کودک یتیم سقزی را بر عهده گرفتند

مسوول اجرایی شبکه نیکوکاری صاحب با بیان اینکه این شبکه در طول ۹ ماه فعالیت خود، ۴۰ حامی برای کودکان یتیم و ۴۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان واقعی در سقز جذب کرده است.

به گزارش کودک پرس ، محمد مصونی اظهار داشت: شبکه نیکوکاری صاحب شهرستان سقز با کوشش جمعی از خیرین و افراد حامی نیازمندان فروردین امسال با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت یک شبکه مردم نهاد در شهر صاحب و منطقه زیویه آغاز به کار کرد.

وی فعالیت این شبکه نیکوکاری را شناسایی و نیازسنجی مددجویان کمیته امداد (پرونده‌های افراد بالای ۶۰ سال) و کمک به کودکان بی سرپرست، بیماران صعب العلاج و افراد نیازمند منطقه زیویه اعلام کرد و افزود: هدف اصلی ما شناسایی افراد نیازمند و کمک به آنها به صورت نقدی و توزیع بسته‌های خوراکی و کمک درمانی است.

مصونی با بیان اینکه از اوایل امسال تاکنون ۴۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین نیازمندان و مددجویان توزیع کرده‌ایم، اضافه کرد: ۱۰۰ خیّر برای کمک به افراد نیازمند جذب و بیش از ۲۰۰ خانوار نیازمند را هم شناسایی کردیم.

 

مسوول اجرایی شبکه نیکوکاری صاحب یادآور شد: این مرکز، ۱۰۰ صندوق صدقات در منطقه زیویه را ساماندهی و درخواست‌های مددجویی بالای ۶۰ سال مشمول طرح برون سپاری را نیز بررسی کرده و در نهایت این درخواست‌ها را به کمیته امداد تحویل داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) توسعه شبکه های نیکوکاری است و در آینده مناطق تحت پوشش را در راستایی شناسایی و کمک به آنها توسعه خواهیم داد، گفت: شناسایی نیازمندان واقعی با رعایت حفظ شان و منزلت آنها و جذب خیرین و حامیان کودکان ایتام در اولویت ما خواهد بود.

شهرستان سقز دارای چهار بخش سرشیو، امام، مرکزی و زیویه است که منطقه زیویه در محدوده شهر صاحب واقع شده و یکی از چهار بخش اصلی شهرستان سقز است.

 

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار