موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212117
۲۳ دی ۱۳۹۸

دو کتاب جدید «قصه‌های مرغک» رونمایی می‌شود

دو کتاب «یک جای خوب، یک خواب خوب!» و «خانه‌ها» از مجموعه «قصه‌های مرغک» کانون پرورش فکری روز دوشنبه ۲۳ دی رونمایی می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ،دو کتاب‌های «یک جای خوب، یک خواب خوب!» و «خانه‌ها» از مجموعه «قصه‌های مرغک» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۲۳ دی با حضور سمانه قاسمی و طراوت جلالی‌فراهانی نویسنده‌وتصویرگران دو کتاب مذکور، در فروشگاه محصولات فرهنگی هنری «آفرینش» کانون پرورش فکری رونمایی می‌شوند.

«یک‌جای خوب، یک‌خواب خوب!» با نویسندگی و تصویرگری سمانه قاسمی، چهل‌ویکمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های مرغک» است. این کتاب قصه موشی را روایت می‌کند که دنبال جای مناسبی برای خوابیدن است.

«خانه‌ها» هم با نویسندگی و تصویرگری طراوت جلالی‌فراهانی، چهل‌وسومین کتاب از مجموعه «قصه‌های مرغک» است و داستانی بدون متن دارد؛ با تصاویر متفاوتی از چندخانه که با حضور یک گربه زرد درِ همه‌ خانه‌ها بهم متصل می‌شوند.

 

دو کتاب مورد اشاره برای کودکان بالای ۴ سال منتشر شده‌اند.

قصه‌های مرغک مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که بازی، سرگرمی، و تصویر را با متن همراه می‌کند تا به بالارفتن توانایی‌های متنوع کودکان کمک کند. از دیگر اهداف چاپ این‌مجموعه این است که بچه‌ها دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس‌کنند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند. ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

 

این‌برنامه روز دوشنبه ۲۳ دی از ساعت ۱۴ در فروشگاه «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک قدس، بلوار فرحزادی، روبه‌روی بیمارستان آتیه برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار