موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211894
۱۸ دی ۱۳۹۸

استقبال گسترده کودکان و نوجوانان عرب از مسابقه «واحة الاسرار» شبکه الکوثر

مسابقه تلویزیونی «واحة الاسرار» که در گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر تهیه و پخش می‌شود، در فصل جدید خود با طیف متفاوت و گسترده‌تری از مخاطبان کودک و نوجوان عرب از کشورهای گوناگون رو به رو شده است.

به گزارش کودک پرس ، علی شعبانی تهیه کننده مسابقه «راز جزیره» گفت: فصل اول این مسابقه را در شرایطی از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1398 روی آنتن بردیم که تصمیم گیری برای ساخت برنامه ای در قالب مسابقه تلفنی و اسکایپی ، ویژه مخاطب کودک برای کشورهایی چون عراق ، سوریه ، فلسطین و یمن و … در شرایطی که دنیای آنان آکنده از صدای مهیب بمب های ویرانگر است، بسیار سخت می نمود و نمی دانستیم سطح استقبال از این برنامه چگونه خواهد بود ولی از آنجا که رسالت این برنامه و گروه تسکین آلام و دردهای این قبیل مخاطبان بود، لاجرم با استقبال گرم آنان نیز مواجه شد.

 

شعبانی افزود: در فصل گذشته برنامه عموما شاهد تماس شرکت کنندگانی از کشورهای عراق و سوریه و لبنان و… بودیم ، اما با شروع فصل جدید این برنامه شاهد ارتباط اسکایپی و حضور و رقابت کودکانی از عربستان ، اردن و برخی کشورهای اروپایی نظیر هلند و یا از کشورهایی مثل ترکیه و …. در مسابقه «راز جزیره» هستیم که این نشانگرآن است که برنامه مسیر درستی را در پیش گرفته ، که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

 

مسابقه «واحة الاسرار» که به صورت روزانه از ساعت 17:00 به وقت تهران در مدت زمان 30 دقیقه با اجرای علی خلیلی به روی آنتن می رود یک مسابقه معارفی ، اجتماعی ، آموزشی و علمی است که به صورت زنده ارائه می شود و طی آن مخاطبان کودک و نوجوان از نقاط مختلف جهان در ساختاری مسابقه ای و تلفنی حضور دارند. فصل جدید این مسابقه نیز با تغییراتی درحوزه آموزش های اجتماعی کودک از ابتدای آبان ماه سال جاری در حال پخش است. «واحه الاسرار» محصول گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر است.

 

 

 

منبع:

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظر برای "استقبال گسترده کودکان و نوجوانان عرب از مسابقه «واحة الاسرار» شبکه الکوثر"

سلام چطورمیتونم درمسابقه شرکت کنم

سلام چطورمیتونم درمسابقه شرکت کنم

آخرین اخبار