موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211720
۱۵ دی ۱۳۹۸

دبیرخانه نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم آغاز به کار کرد

دبیرخانه نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم، با هدف ترویج زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پر خطر در پنج محور اصلی، پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از ﮔرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری ازخشونت، بهداشت روان و سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح مدارس استان مرکزی، شروع به کار کرد.

به گزارش کودک پرس ، «معصومه انصاری» معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر، اظهار داشت: جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم همانند سال های گذشته در بین دانش آموازن و والدین آن ها و همکاران فرهنگی به منظور ارتقا توانمندی های نوجوانان و جوانان در مقابل عوامل مخاطره آمیز و رفتارهای پرخطر همزمان با سراسرکشور در مدارس استان مرکزی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: این جشنواره گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر دربین نوجوانان می باشد که دستورالعمل اجرایی جشنواره در آذرماه سال تحصیلی 98-99 به کلیه مدارس ارسال شده است.

انصاری افزود: در ادامه ی فعالیت دبیرخانه این جشنواره، تعداد 2000 برگ پوستر جشنواره چاپ و در مناطق 15 گانه استان جهت نصب در تابلو اعلانات تمامی مدارس استان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای برگزار می شود و علاقمندان می توانند در رشته های عکاسی، نقاشی، مقاله نویسی، فیلم کوتاه، ایده پردازی، روزنامه دیواری و فعالیت چند رسانه‌ای در بخش دانش آموزی آثارخود را تا نیمه بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره مستقر در ادارات آموزش و پرورش تابعه استان ارسال نمایند.

وی در پایان یادآور شد: در هشتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم، بالغ بر 6 هزار و 700 اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد، که این رقم نسبت به دوره قبل23 درصد رشد داشته است؛ به نحوی که در مراسم اختتامیه این جشنواره از 192 نفر از برگزیدگان تقدیر شد.

شایان ذکر است در مرحله کشوری هشتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم، استان مرکزی با کسب 6 رتبه موفق به کسب بیشترین رتبه در این جشنواره گردید، و در نهایت با اعزام نفرات برتر به جشنواره کشوری که به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار شد، از آن ها تقدیر به عمل آمد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "دبیرخانه نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم آغاز به کار کرد"

بد بود

آخرین اخبار