موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211712
۱۵ دی ۱۳۹۸

فراخوان شبکه کودک به هنرمندان عرصه کودک و نوجوان

«محمد سرشار» مدیر شبکه کودک سیما به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام و کشورمان قاسم سلیمانی برای هنرمندان عرصه کودک و نوجوان فراخوان داد.

به گزارش کودک پرس ، «محمد سرشار» مدیر شبکه کودک سیما در یادداشتی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نوشت و در آن از برنامه‌سازان کودکان و نوجوان دعوت کرد تا آثار هنری مناسب کودکان درباره این شهید بزرگ و پر افتخار را برای شبکه کودک ارسال کنند.

«شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دستور رییس‌جمهور آمریکا، فرصتی تاریخی برای ماست تا برای فرزندانمان، داستان زندگی این #قهرمان_جهانی را روایت کنیم و چهره واقعی #شیطان_بزرگ قاتل را به آنان بشناسانیم. هرچند تک‌تک ما در دنیای بزرگترها، از دولت جنایتکار آمریکا ابراز تنفر کرده‌، و علاقه‌مان به این شهید بزرگ را بیان کرده‌ایم اما در دنیای کوچکترها، سوالات زیادی در این باره وجود دارد.

لذا بدین‌وسیله از کلیه هنرمندان عرصه کودک و نوجوان (اعم از نویسندگان، شاعران، آهنگسازان، خوانندگان، نقاشان، طراحان، بازیگران، مجریان، صداپیشگان و …) دعوت می‌کنیم برای آفرینش آثار هنری مناسب کودکان درباره این شهید بزرگ و پرافتخار اقدام کنند و از این طریق، قدردان خدمات ایشان به انقلاب اسلامی باشند.

 

در این #جهاد_فرهنگی، #شبکه_کودک سیما در خدمت همه عزیزان خواهد بود و به سهم خویش در انتشار گسترده آثار هنری مناسب کودکان، تلاش خواهد کرد.

لطفا آثار هنری آفریده‌شده را به صفحات شبکه کودک در فضای مجازی یا همین صفحه ارسال کنید تا پیگیری‌های بعدی انجام شود.
امیدواریم این حرکت ملی برای معرفی #قهرمان_شهید قاسم سلیمانی به کودکان، مرضی خداوند متعال قرار گیرد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار