موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211698
۱۴ دی ۱۳۹۸

آموزش ۲۳ هزار کودک در ۳۳۱ مهدکودک زیر نظر بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از وجود ۳۳۱ مهدکودک در سراسر استان زیر نظارت این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: ۱۰۴ مهد از این تعداد روستایی و ۲۲۷ مهدکودک نیز شهری هستند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه رضوان‌مدنی در نشست مشترک با مدیران مهدهای کودک و اعضای انجمن مهدهای کودک، به اهمیت بالای فعالیت مهدهای کودک در تربیت صحیح کودکان اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه کودکان آینده‌سازان این مملکت هستند، ضروری است که شیوه آموزشی آن‌ها به صورت صحیح با استفاده از مربیان مجرب باشد.

وی از وجود 331 مهدکودک در سراسر استان زیر نظارت بهزیستی خبر داد و گفت: از این تعداد 104 مهد روستایی و 227 مهدکودک نیز شهری هستند.

رضوان‌مدنی تصریح کرد: در حال حاضر 23 هزار کودک در مهدهای کودک استان مشغول آموزش هستند.

 

وی همچنین از افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک در استان براساس نرخ تورم کشوری خبر داد.

مرتضی کوهی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست از شناسایی مهدهای کودک غیرمجاز و جلوگیری از فعالیت آن‌ها بر اساس قانون در سطح استان خبر داد و گفت: در این خصوص بامدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برای بررسی موضوع طی هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

 

فرهاد مرزی، دبیر انجمن کارفرمایان صنفی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه بهزیستی متولی رسیدگی به امورات مربوط به مهدهای کودک است، بر حمایت ویژه مدیرکل از مهدهای کودک تاکید کرد.

 

مرزی در ادامه خواستار بررسی موضوع پرداخت تسهیلات به مدیران مهدهای کودک برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار