موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211641
۱۲ دی ۱۳۹۸

نمایش خیابانی «نه» در مدارس ابتدایی آستانه اشرفیه اجرا شد

نمایش خیابانی «نه» با محتوای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به نویسندگی و کارگردانی امید کفشدار جلالی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، روزهای هفتم و هشتم دی ماه در پنج مدرسه ابتدایی شهرستان آستانه اشرفیه اجرا شد.

به گزارش کودک پرس ، کمیل شریفی با ذکر این خبر گفت: به دنبال جلسات متعدد ستادی انجام شده در شهرستان مبنی بر لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم و نیز رعایت مفاد کنوانسیون حقوق کودکان، بر آن شدیم تا با همکاری آموزش و پرورش آستانه اشرفیه نمایش های آموزشی با محتوای معرفی انواع آسیب های موجود در جامعه و نحوه برخورد کودکان با آنها را در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا صبح روز شنبه هفتم مهرماه در سه مدرسه ابتدائی دوازده فروردین روستای تمچال، مدرسه دخترانه شهید امین پور جسیدان و مدرسه پسرانه باقرالعلوم(ع) آستانه اشرفیه، نمایش ” نه ” اجرا شد و ۶۰۰ دانش آموز این نمایش را دیدند و مورد توجه و رضایت آنان قرار گرفت. همچنین صبح روز یکشنبه این نمایش با حضور کارشناس امور اجتماعی فرمانداری، معاونان آموزش و پرورش، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بهزیستی و مسئول اورژانس اجتماعی آستانه اشرفیه در مدارس شاهد و فاطمیه اجرا گردید و ۵۰۰ دانش آموز هم صبح امروز این نمایش را دیدند.

این مسئول افزود: امیدواریم با همکاری های بیشتر اداره آموزش و پرورش، بتوانیم چنین تئاترهای ارزنده ای را باز هم در مدارس آستانه اشرفیه به نمایش بگذاریم.

 

بازیگران این نمایش: رضا پورقصاب و مازیار علی پور بودند.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار