موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
211625
۱۲ دی ۱۳۹۸

نوجوان ۱۳ ساله مسلمان، جوانترین فرد در فهرست افتخارآفرینان سال نو در منچستر

ابراهیم یوسف، نوجوان ۱۳ ساله مسلمان در شهر اولدهام در منچستر که تلاش‌های زیادی در راستای فعالیت‌های خیریه داشته، جوان‌ترین فرد در فهرست افتخارآفرینان سال نو می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، یک دانش آموزن مسلمان ۱۳ سال، جوان ترین فردی است که در فهرست افتخارآفرینان سال نو قرار گرفته است.

ابراهیم یوسف معروف به «ایبی» به خاطر تلاش هایش برای جمع آوری هزاران پوند کمک مالی برای فعالیت های خیریه در منچستر  بریتانیا در این فهرست قرار گرفت.

او فقط ۱۳ سال سن دارد اما اکنون جوانترین کسی است که نامش در این فهرست قرار گرفته است.

او بیشتر وقت آزاد خود را برای جمع آوری پول برای یازده خیریه مختلف در شهر زادگاه خود اولدهام، یکی از شهرهای پرجمعیت منطقه  منچستر بزرگ در شمال انگلستان می گذراد.

این نوجوان مسلمان از بیماری بدی رنج برده که نیاز به مراجعه مکرر به بیمارستان کودکان رویال منچستر دارد. او معمولا از طریق حساب توئیتر خود، حامیان مالی را پیدا کرده و فروشگاه های کوچک خیریه را ترتیب می دهد و به اشکال مختلف کمک های مالی برای نیازمندان جمع آوری می کند. این کودک همچنین تمام پولی را که برای تولد، پول توجیبی یا عیدی نیز دریافت کرده به نیازمندان اهدا کرده است.

مادرش گفت: او سالگرد تولد سیزده سالگی اش را جشن نگرفت. او نمی خواست و به ما گفت به  جای اینکه یک مهمانی بگیریم یا هدیه ای بخریم. تمام آن پول را به خیریه بدهیم.

گفتنی است ابراهیم تنها مسلمانی نیست که در  فهرست افتخارآفرینان سال نو قرار گرفته است. نادیا حسین ۳۵ ساله برنده مسابقه آشپزی گریت بریتانیا نیز به خاطر خدماتش در آشپزی و برنده شدن ۴ رقابت آشپزی در این فهرست قرار گرفت.

 حسین ، یک مادر مسلمان انگلیسی بنگلادشی از نسل دوم، در سال ۲۰۱۵ برنده یک سریال آشپزی تلویزیونی محبوب شد.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار