موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211597
۱۱ دی ۱۳۹۸

اجرای طرح «یک شب در مسجد» ویژه نوجوانان/ بچه‌های مسجد پیک کتاب می‌شوند

خوبی‌زاده با بیان‌اینکه کادرسازی از نیروهای نوجوان اولویت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ‌جنوب‌کرمان است، گفت: در این راستا طرح «یک شب در مسجد» با بخش‌های متنوع همچون آموزش احکام و بازی‌های مذهبی اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «مجید خوبی زاده» کادرسازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جنوب کرمان را از رویکردهای ستاد هماهنگی این کانون ها دانست و اظهار کرد: در همین راستا حلقه های تربیتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل داده ایم تا از این طریق نیروهای نوجوان مستعد مسجدی و کسانی را که در حوزه هنری فعال هستند، شناسایی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جنوب کرمان به اجرای طرح «یک شب در مسجد» ویژه نوجوانان اشاره و بیان کرد: براساس این طرح یک روز در هفته برای نوجوانان در مسجد برنامه های ویژه ای همچون مباحث تربیتی و اخلاقی برگزار و بازی های دینی و مذهبی به آنها آموزش داده می شود.

 

خوبی زاده «پیک کتاب» را از دیگر طرح هایی برشمرد که در کتابخانه های مساجد اجرا می شود و تصریح کرد : بر اساس این طرح نوجوانان با دوچرخه، کتاب های متقاضیان را از کتابخانه های مسجد به در منازل برده و به آنها تحویل می دهند.

 

وی جشنواره صنایع دستی به صورت استانی و دوره مربیگری قرآنی را از دیگر برنامه هایی نام برد که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جنوب کرمان ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان جنوبی با اشاره به فعالیت 491 کانون فرهنگی هنری در این استان، خاطرنشان کرد: استان جنوب کرمان بیشترین تعداد کانون های مساجد روستایی را در کشور دارا است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار