موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
209764
۰۵ آذر ۱۳۹۸

انتشار ویدیویی از روند بازداشت یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی/ زخمی شدن کودک شیرخواره فلسطینی

یک نهاد اسرائیلی ویدیویی از بازداشت نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به دست سربازان رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سازمان “بیتسیلم” رژیم صهیونیستی ویدیویی را از بازداشت عبدالرزاق ادریس ۱۳ ساله در محله جبل جالس در الخلیل در جنوب کرانه باختری به دست سربازان این رژیم منتشر کرد.

مرکز اطلاعات حقوق بشر در اراضی اشغالی “بیتسلیم” اعلام کرد که بازداشت ادریس یک مساله جدید نیست بلکه بخشی از روند روتین روزانه‌ خشونت علیه فلسطینی‌هاست.

این نوجوان در این ویدیو می‌گوید که سوم نوامبر بدون دلیل او را بازداشت کرده و چشمان او را پوشاندند.

وی گفت: یکی از سربازان مرا به داخل خودرو برد و چشمان مرا بست. خیلی ترسیده بودم نمی‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد. یکی از سربازان به من سیلی زد و مرا لگد کرد. به عبری حرف می‌زد و من نمی‌فهمیدم چه می‌گفت.

از سوی دیگر، یک شیرخواره فلسطینی روز شنبه در پی حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به منزلی در شهرک قدیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانها باختری از ناحیه سر زخمی شد.

 

عماد ابو شمسیه اظهار کرد، نوه یک ساله و نیمه‌اش در پی حمله شهرک نشینان به منطقه تل ارمیده از ناحیه سر زخمی شد. وی گفت، ده‌ها شهرک‌نشین با سنگ و شیشه خالی به منزل آنها حمله کردند. روز جمعه هزاران شهرک‌نشین به حرم ابراهیمی در میان تدابیر امنیتی شدید یورش بردند این مسجد به روی مسلمانان بسته شد و پخش اذان از آنجا ممنوع است.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار