موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209752
۰۵ آذر ۱۳۹۸

برگزاری مسابقه نقاشی آب = زندگی در قاین

مدیر جهاددانشگاهی مرکز قائنات از برگزاری مسابقه نقاشی آب = زندگی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مرضیه امینی اظهار کرد: مسابقه نقاشی آب = زندگی با همکاری جهاد دانشگاهی مرکز قائنات، اداره آب و فاضلاب شهری قاین و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط سنی افراد شرکت‌کننده در این مسابقه، افزود: در بخش کودک، گروه سنی چهار تا 9 سال و در بخش نوجوان، گروه سنی 10 تا 16 سال می‌توانند شرکت کنند.

مدیر جهاددانشگاهی مرکز قائنات با اشاره به اینکه آثار باید در برگه‌های استاندارد A2  و A4  ارسال شود، بیان کرد: نقاشی باید به صورت فردی کشیده شده باشد و بدون هیچ‌گونه خط خوردگی باشد.

 

امینی با اشاره به موضوعات این مسابقه، افزود: در بخش کودک، در موضوعات ” آب از کجا و چگونه به دست می‌آید”، “چکار کنیم که آب هدر نرود؟”، “آب چگونه ممکن است آلوده شود؟”، “آب آلوده چه ضررهایی دارد؟” و “چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟” است.

وی ادامه داد: در بخش نوجوان نیز سرفصل‌های “در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟”،  “برای اینکه آب‌ها آلوده نشودند چه باید کرد؟” و “چگونه از هدررفتن آب جلوگیری می‌کنید؟” موضوعات این مسابقه هستند.

مدیر جهاددانشگاهی مرکز قائنات افزود: اطلاع‌رسانی‌ها در تمامی مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه سطح شهرستان با همکاری آمورزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

 

امینی  با بیان اینکه افراد می‌توانند تا 15 آذرماه آثار خود را به جهاددانشگاهی قائنات واقع در میدان شیرازی، خیابان امین‌زاده 4 ارسال کنند، یادآور شد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32524800 و یا 32525800 تماس حاصل کنند و به سه اثر برتر در این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار