موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209663
۰۳ آذر ۱۳۹۸

راهیابی ۲ ورزشکار مهابادی به رقابت‌های دو صحرانوردی کشور

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «رحمت استوار» و «تارا کریم‌پور» ۲ ورزشکار شایسته این شهرستان به مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور راه یافتند.

به گزارش کودک پرس ، قرنی مصطفی‌پور افزود: این ۲ ورزشکار مهابادی با کسب عناوین برتر در رقابت‌های دو صحرانوردی آذربایجان‌غربی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در این رشته را در قالب تیم استان کسب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آذربایجان‌غربی در سه رده سنی و در ۲ بخش بانوان و آقایان آبان‌ماه گذشته به میزبانی ارومیه برگزار شد، ادامه داد: در این رقابت‌ها «رحمت استوار» در بخش آقایان و «تارا کریم‌پور» در بخش بانوان توانستند بر اساس رکوردهای کسب شده و ورودی فدراسیون در ترکیب تیم بزرگسالان استان قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: «رحمت استوار» در بخش ۱۰ کیلومتر عنوان قهرمانی و «تارا کریم‌پور» نیز در همین بخش عنوان سومی استان را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم منتخب صحرانوردی آذربایجان‌غربی در ۲ بخش مردان و زنان و در سه رده سنی نوجوان، جوان و بزرگسال با ۲۴ ورزشکار در مسابقه‌های قهرمانی صحرانوردی کشور شرکت خواهد کرد.

«مصطفی‌پور» افزود: صحرانوردان این شهرستان با کسب ۴۵ امتیاز منفی توانستند بعد از ارومیه که با ۲۰ امتیاز منفی به قهرمانی رسید در رده دوم استان قرار گیرند.

وی اظهار داشت: مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور هشتم آذرماه به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

مسابقات دو صحرانوردی آذربایجان‌غربی با حضور ۳۱ دونده در سه رده سنی در قالب تیم‌های شهرستان‌های ارومیه الف و ب، ماکو و مهاباد به مدت یک روز در ارومیه برگزار شد.

 

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار