موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209556
۳۰ آبان ۱۳۹۸

بررسی ۶ هزار عنوان کتاب در جایزه شهید غنی‌پور/ انتقاد از ثبت اشتباه کتاب‌ها در خانه کتاب

دبیر نوزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور گفت: در این دوره در گروه رمان بزرگسال ۲ هزار و ۹۳۲ عنوان کتاب، در بخش نوجوان ۲ هزار عنوان کتاب و در بخش کودک ۱۰۰۰ اثر در حال داوری است.

به گزارش کودک پرس ، محمد ناصری، دبیر نوزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور درباره داوری‌های این دوره از جایزه ابراز داشت: جلسه داوری بخش‌های مختلف برگزار و ریزش آثار انجام شد.

وی با بیان اینکه در داوری‌ها برخی آثار به عنوان رمان ثبت شده اما در این حوزه جای نمی‌گیرد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد برخی کتاب‌ها که در سامانه خانه کتاب، با عنوان رمان ثبت شده در این حوزه قرار نمی‌گیرد. از این رو داوران با دقت بسیار آثار را بررسی می‌کنند.

ناصری درباره گروه رمان تصریح کرد: در بخش رمان ۲ هزار و ۹۳۲ عنوان کتاب، در بخش نوجوان ۲ هزار عنوان کتاب و در بخش کودک ۱۰۰۰ اثر در حال داوری است. البته در بخش کودک آثاری با عنوان داستان کودک،‌ در بخش نوجوان آثاری با محوریت داستان بلند و رمان و در بخش بزرگسال رمان بزرگسال ارزیابی شد.

 

گفتنی است که همه ساله و مقارن با ایام شهادت حبیب غنی‌پور در اسفندماه مراسم پایانی انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی پور در شبستان مسجد جوادالائمه (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار