موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209434
۲۷ آبان ۱۳۹۸

غییر زمان برگزاری همایش «فرصت‌ها و چالش‌های ادبیات داستانی کودک و نوجوان»

زمان برگزاری نخستین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های ادبیات داستانی کودک و نوجوان» تغییر کرد.

به گزارش کودک پرس ، مریم جلالی درباره زمان نخستین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های ادبیات داستانی کودک و نوجوان» توضیح داد: قرار بود این همایش صبح امروز (27 آبان‌ماه) برگزار شود که به علت بارش برف شدید در منطقه ولنجک، لغو شد و برگزاری آن به دوشنبه هفته آینده (4 آذرماه) موکول شد.

دبیر علمی نخستین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی درباره برنامه‌های این همایش نیز گفت: ما عینا برنامه‌هایی که قرار بود دوشنبه 27 آبان 1398 برگزار شود را به همان ترتیب به دوشنبه‌ (4 آذرماه) منتقل کردیم و کماکان این همایش از ساعت 8:30 صبح شروع می‌شود و تا 17 عصر ادامه دارد.

این استاد دانشگاه، ظرفیت پیش‌بینی‌شده شرکت‌کنندگان در همایش را 250 تا 270 نفر عنوان کرد و گفت: اعضای نهادهایی از جمله شورای کتاب کودک، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری، خانه کتابدار، دانشگاه هنر تهران، خانه کتاب، از شرکت‌کنندگان در این همایش خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد: این همایش با سخنرانی محمدعلی اکبری؛ رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی آغاز می‌شود و در ادامه دبیر علمی، دبیر اجرایی و سایر سخنرانان به ارائه مطالب مربوطه می‌پردازند. در ادامه ارائه مقالات برگزیده در قالب سه پنل موازی انجام می‌شود. همچنین جایزه برندگان کشوری نویسندگان خلاق در حوزه دانشجویی اهدا می‌شود.

جلالی یادآور شد: در این روز به موازات همایش، جشنواره نویسندگی خلاق دانشجویان را داریم. همچنین دو کارگاه نویسندگی خلاق با تدریس مرجان فولادوند و کارگاه میراث فرهنگی در ادبیات کودک با تدریس لیلا کفاش‌زاده در دو پنل موازی در تالار مولوی با ظرفیت 270 نفر و تالار ناصرخسرو با ظرفیت 90 نفر برگزار می‌شود. علاوه بر این خانه کتابدار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهر هشتم هم در حاشیه این همایش غرفه دارند.

به گفته دبیر علمی همایش، نوش‌آفرین انصاری، مصطفی رحماندوست، هوشنگ مرادی کرمانی، افسون امینی، نیکنام حسینی‌پور، حمیدرضا شاه‌آبادی، قدم‌علی سرامی، رضا محمدی چابکی، یحیی قائدی و افرادی که مقالاتشان پذیرفته ‌شده از مدعوین و سخنران‌های این همایش هستند.

منبع: ایبنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار