موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209258
۲۳ آبان ۱۳۹۸

«ماردوش» جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد

«افسانه ماردوش» توانست در بیست‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز بسیاری را از خود کرده و بدرخشد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش «افسانه ماردوش» از تولیدات کانون پرورش فکری استان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان توانست در بخش‌های مختلف برگزیده شود.

نمایش «افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو، کارگردانی محمد جهان‌پا و تهیه‌کنندگی کانون خراسان‌رضوی برگزیده شد.

این نمایش که در بخش نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده بود توانست جوایز مختلفی را به خود اختصاص دهد.

تندیس و لوح تقدیر بهترین نمایش از خانه تئاتر کشور، تندیس و لوح تقدیر مرکز ملی استیژ ایران، نشان زرین مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش اول برگزیده از نگاه تماشاگران، تندیس و لوح تقدیر بهترین کارگردانی محمد جهانپا، تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی صحنه مهدی شرفی، تندیس و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد جلال کریم‌زاده، تقدیر بهترین بازیگری زن پرستش سلطانی، تقدیر بهترین نمایش نامه نویسی منوچهر اکبرلو، تقدیر بهترین موسیقی امیر و آرش بیات از جمله بخش‌هایی بود که این اثر نمایشی  توانست در آن جایزه کسب کند.

گفتنی است؛ با برگزیده شدن نمایش «افسانه ماردوش» در بیشتر بخش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مدیرکل کانون خراسان رضوی خبر از  اجرای این نمایش در مشهد داد.

 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد در شهر همدان برگزار شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار