موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208255
۰۴ آبان ۱۳۹۸

رهایی کودک زاهدانی از چنگال آدم‌ربایان

با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، دختربچه ۸ ساله زاهدانی در کمتر از ۷ روز به صورت صحیح و سالم از چنگال آدم‌ربایان رها شد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ “ابراهیم ملاشاهی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۵:۵۳ عصر روز بیست و یکم مهرماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در محدوده خیابان شهید میرحسینی شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، دختربچه‌ای ۸ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: آدم ربایان ساعاتی پس از گروگانگیری این دختربچه با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال برای رهایی او مطالبه کردند.

 

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی ۲ نفر از آدم ربایان را که با خانواده مال باخته اختلاف مالی داشتند، را شناسایی کردند.

 

وی بیان داشت: در ادامه ماجرا آدم ربایان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می‌دیدند، دخترچه خردسال را در یکی از خیابان‌های حوالی محل سکونتش صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند آدم ربایی خاطر نشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار