198241
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
در سالن پردیس سینمایی کوروش؛

ارائه شرکت تین تاک در دورهمی هشتم فعالان کودک و نوجوان

تین تاک به طرح ریزی و عقد تفاهم با اجزای زیست بوم مشغول است و دست همه فعالان این حوزه را که حرفی برای گفتن دارند به گرمی می فشارد.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ ۱۲ اسفند در سالن پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

سعید مقدم آریایی معاون توسعه کسب و کار در دورهمی هشتم به ارائه شرکت تین تاک پرداخت، وی در توضیح تین تاک گفت: تین تاک یک بنگاه اقتصادی درصنعت ترکیبی (ارتباطات،سرویسهای دیجیتال، و رسانه) است که در نقش کارآفرین اجتماعی و همسفر زندگی، یک دوست باحال و باهوش و پرهیجان برای کودکان و نوجوانان (3 تا 17 سال) است و برای آنها “پیشنهادات” متناسب با مقتضیات و روحیات، و اصلاح سبک زندگی دارد.

وی افزود: چگونه به این تعریف رسیده ایم؟ هفت روند باعث شده است که به این ترکیب برسیم:
۱- بین ارتباطات ثابت و سیار، ارتباطات سیار، ثابت را قورت داده است! و همگرایی ثابت و سیار (FMC) شعاری بیش نیست.
۲- بین پهن باند (مخابراتی) و پخش فراگیر (تلویزیونی)، پهن باند(Broad Band) پخش فراگیر (Broad Cast) را قورت داده است.
3- از دید مخاطب، شبکه های اجتماعی(Social Networks) و رسانه های اجتماعی(Social Medias) در قالبOTT ادغام شده اند.
4- در ستاد مرکزی اپراتورهای موبایل، فقط به “نوآوری محصول و خدمات” باید فکر کرد و فرآیندهای”ارتباط با مشتری” و “زیرساخت” قابل برونسپاری اند.
5- امروزه در نوآوری هم تمرکز بر نوآوری باز است و ترجمان این موضوع در حوزه نرم افزار Open API می باشد.
6- ایجاد زیست بوم نشدنی، اما تشکیل اش ممکن! تین تاک در برهوت سرویس مناسب، همچون درختچه گز نقش نخ تسبیح برای تشکیل اکوسیستم را دارد.
7- ما اپراتور مجازی و سریع و چابکیم که برخلاف اپراتورهای اصلی، به شراکت(Partnership) به جای از نو ساختن(Make)در اکوسیستم می اندیشیم.
آریایی به محصولات تین تاک در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تنها محصول حیاتی ساخت تین تاک (Killer Apps) هفت تین نام دارد و در آن 7 دسته محتوا (ویدئو و صوت، عکس و کتاب، اپ و گیم، و خبر) را می بینید.
بالغ بر 500 شرکت دیگر از پلتفرمهای داده محور تین تاک کمک (API) می گیرند ودر اکوسیستم(Filler Apps) ارائه خواهند نمود.
برخی از محصولات و خدمات دیگر هم مورد تایید تین تاک هستند.(Keeper Accessories) و ما فعلا در حد مضر نبودن آنها را تایید می کنیم.
سایر پیشنهادات ما در سفر زندگی و در عالم واقع هم تداوم خواهد داشت و هفت شهر، هفت موزه، هفت کتاب، هفت سفر و … را شامل خواهد شد.
نتیجه گیری : تین تاک به طرح ریزی و عقد تفاهم با اجزای زیست بوم مشغول است و دست همه فعالان این حوزه را که حرفی برای گفتن دارند به گرمی می فشارد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار