19821
۲۲ تیر ۱۳۹۶

هشتاد کودک به امام رضا (ع) نامه می نویسند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با ارسال 80 اثر اعضا کودک و نوجوان که شامل 61 اثر از ارومیه و 19 اثر از شهرستان‌ها است، در دوازدهمین جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا(علیه‌السلام) که فراخوان آن در آبان‌ماه سال 95 منتشر شده بود، شرکت کرد.

به گزارش کودک پرس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ارسال 80 اثر اعضا کودک و نوجوان که شامل 61 اثر از ارومیه و 19 اثر از شهرستان‌ها است، در دوازدهمین جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا(علیه‌السلام) که فراخوان آن در آبان‌ماه سال 95 منتشر شده بود، شرکت کرد.

این جشنواره که از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(علیه‌السلام) است، محورهای ارادت‌مندی و شیفتگی، جلوه‌های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه‌های اهل بیت( علیه‌السلام) به‌ویژه حضرت‌رضا( علیه‌السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در بر دارد.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره در بخش ملی که در دو رده سنی کودکان و نوجوانان( 18 – 7 سال) و بزرگ‌سالان( از 18 سال به بالا) برگزار می‌شود، می‌توان به اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت( علیهم‌السلام) و ارج نهادن به تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی اشاره کرد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام‌رضا( علیه‌السلام) 8 مردادماه 1396 در بخش‌های بین‌المللی، ملی، استانی و ویژه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار