198087
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
در پردیس سینمایی کوروش؛

هشتمین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان به صورت ملّی برگزار شد

هشتمین دورهمی کودک و نوجوان، ۱۲ اسفند در پردیس سینمایی کوروش به صورت “ملی” برگزار شد، در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

به گزارش کودک پرس ، در ابتدای جلسه سجاد اسم حسینی دبیر دورهمی، پس از خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و معرفی دورهمی فعالان کودک و نوجوان، خلاصه‌ای از جلسات قبل را بیان کرد. سپس دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما در خصوص فلسفه کودک و کار اصولی برای کودک سخنرانی کردند.

(لینک سخنرانی دکتر پورحسین)

در ادامه هشتمین دورهمی فعالانان حوزه کودک و نوجوان، امیر خوراکیان، معاون مرکز ملی فضای مجازی صحبت کردند و ارزشمندی دورهمی فعالان کودک و نوجوان را از باب سیاست‌گزاری‌ها و تهیه سند در مرکز ملی فضای مجازی مطرح کردند.

(لینک سخنرانی امیر خوراکیان)

 

در ادامه برخی مجموعه‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان به معرفی مجموعه خود و ارائه برنامه‌های شرکت، نوع فعالیت‌ها و اهداف خود در حوزه کودکان پرداختند.

در لینک‌های زیر ارائه مجموعه‌ها را ببینید:

ارائه بنیاد سعدی

ارائه شهر دوستدار کودک از شورای شهر تهران

ارائه شرکت انارستان

ارائه شرکت تین تاک

ارائه شرکت نبات و دانی

ارائه اپلیکیشن مدرسه من

ارائه مجموعه ورزشی کاکرون

ارائه مجموعه چهارسوق

بعد از ارائه مجموعه‌ها، رونمائی پیام‌رسان مداد و اپلیکیشن کودک شگفت انگیز و نرم‌افزار نی‌نی ۱۱۸ انجام شد. برای مشروح خبر این رونمایی‎ها لینک‌های زیر را ببینید.

رونمایی مجموعه گپ از پیام‌رسان مداد
ارائه و رونمایی مجموعه اپلیکیشن شگفت انگیز
ارائه و رونمایی نرم‌افزار نی‌نی ۱۱۸

در پایان این دورهمی به دیگر اعضای فعال در حوزه کودک و نوجوان که ارائه‌ای نداشتند، فرصت داده شد تا در دقایقی کوتاه خود و مجموعه‌شان را معرفی کنند.

حامیان هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان؛ سازمان فضای مجازی سراج، شرکت تین تاک، شرکت انارستان، شرکت پیام‌رسان گپ، مجموعه مهدپرتال، مجموعه نبات، شرکت همراهان سیستم و مجموعه مدرسه من بودند.

اسم حسینی دبیر جلسات دورهمی فعالان کودک و نوجوان در انتهای مراسم از حامیان مراسم و اعضای دورهمی تشکر کرد. در این مراسم، پروژه کتاب دایره المعارف فعالان حوزه کودک و نوجوان و همچنین سامانه ارتباطی میان فعالان این حوزه کلید خورد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار