196927
۰۴ اسفند ۱۳۹۷
به میزبانی شرکت ملی پست؛

هفتمین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد

هفتمین جلسه دورهمی تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان 30 بهمن‌ماه و این بار به میزبانی شرکت ملی پست برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، هفتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ 30 بهمن‌ماه در محل سالن جلسات شرکت ملی پست برگزار شد.

در این نشست نمایندگان وزارت ارتباطات، سازمان فضای مجازی سراج، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، مرکز ملی فضای مجازی، کودک پرس، موسسه فرهنگ و هنر آفرین ، مجموعه قرآن برای کودکان، ماهنامه کودک، شرکت دانش بنیان طراحان، سرسره، جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، موسسه کودکان ثروت ساز، سازمان نظام صنفی رایانه ای، ماه آوا، مجوعه کلیک، مجموعه فرزندپرتال، اوژن تدبیر پارس، شرکت تین تاک، پژوهشگاه ارتباطات، مجموعه مهدپرتال، مدرسه مجازی من، همراهان آتیه پاسارگاد، کوشا، مجموعه راسا، انارستان، رسانه 24، آوان سفر پارس (سفرهای دانش آموزی)، موسسه نبات و دانی، موسسه فرهنگی آفاق، پیک آسا و چند تن از فعالان توانمند در حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند.

 

در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، اعضا به معرفی اجمالی خود و مجموعه‌هایشان پرداختند، سپس محمدرضا قادری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی پست به صحبت و معرفی این مجموعه پرداخت. قادری ظرفیت‌های شرکت پست و خدماتی که این شرکت می‌تواند به اعضای دورهمی فعالان کودک و نوجوان و استارتاپ‌های فعال در این حوزه ارائه دهد را به طور کامل بیان کرد.

 

در ادامه دورهمی اعضا سوالات و انتقادات و پیشنهادات خود به مجموعه پست را مطرح کردند و محمدرضا قادری نیز ضمن پاسخ به سوالات، گفت: «خیلی روی شرکت پست حساب کنید.»

قادری ادامه داد: قابلیت های پست در کنار انعطافی که در فضای دیجیتالی وجود دارد، زمینه گسترش همکاری با استارت آپ های فعال در حوزه کودک را فراهم نموده که با معرفی و شناخت توانمندی هر کدام، مطمئناً فضای بهتری برای ارائه خدمات متنوع ایجاد خواهد شد.

وی پرتال پست و ساب پرتال های دیگر این شرکت را برای ارائه خدمات متنوع دیجیتالی به شرکت های فعال در حوزه کودک و نوجوان مناسب دانست و گفت: علاوه بر پرتال، سرویس نگهداشت مشتری و سرویس شتابدهی پست می‌تواند امکانات لازم برای گسترش فعالیت‌ها در سراسر کشور را فراهم کند.

 

قادری پلتفرم تعریف شده جهت گسترش همکاری ها با پست را گام مهمی در حمایت از بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی و فعالان حوزه کودک می توانند از این پلتفرم برای تولید محصول مشترک و توسعه خدمات خود استفاده کنند.

 

در انتهای این نشست سجاد اسم حسینی دبیر جلسات دورهمی از شرکت ملی پست بابت فرصت پیش آمده تشکر کرد و بنا شد جهت همکاری و تعامل بیشتر، جلساتی مستمر و مداوم میان شرکت ملی پست و کمیته‌ای از اعضای دورهمی شکل بگیرد.

اسم حسینی در خصوص کتاب دایره المعارف فعالان حوزه کودک و نوجوان و همچنین پیشنویس اساسنامه دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان توضیحاتی ارائه کرد و طرح اولیه این دو پروژه جهت ارائه نظرات، در اختیار تمام اعضای دورهمی قرار گرفت.

 

کتاب دایره المعارف فعالان حوزه کودک و نوجوان در دورهمی ۱۲ اسفندماه، در جمع ۲۶۰ نفر از فعالان حوزه کودک و نوجوان، از سراسر کشور، رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که جلسات دورهمی مجمع فعالان حوزه کودک و نوجوان، به صورت ماهیانه، به میزبانی مجموعه‌های مختلف برگزار می‌گردد که اطلاع رسانی آن از طریق کودک پرس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار