190759
۰۹ دی ۱۳۹۷
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خوسف:

تحت پوشش قرار داشتن چهار هزار و ۶۰۷ نوجوان در مرکز بهداشت خوسف

علی آبادی گفت: ۸ هزار و ۶۰۳ جوان و نوجوان تحت پوشش خدمات بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف هستند.

به گزارش کودک پرس ، «حسین علی آبادی» در جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف برای تمام سنین مراقبت های بهداشتی را انجام می دهد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف ادامه داد: در راستای تکمیل پرونده جامع الکترونیک، جمعیت شهرستان خوسف به لحاظ اختلالات جنسی، اعتیاد، سلامت جسمی و روانی بررسی می شوند و در صورت مشاهده مشکل، خدمات درمانی و مشاوره انجام می شود.

وی با بیان اینکه تعداد چهار هزار و 607 نوجوان تحت پوشش خدمات بهداشتی- درمانی مرکز بهداشت قرار دارند، گفت: همچنین تعداد سه هزار و 996 جوان نیز تحت پوشش خدمات بهداشتی این شهرستان هستند.

علی آبادی ادامه داد: در مجموع 8 هزار و 603 جوان و نوجوان تحت پوشش خدمات بهداشتی شهرستان خوسف قرار دارند.

وی یادآور شد: در حوزه اصلاح شیوه و مهارت های پیش از ازدواج، فرزندپروری و اعتیاد آموزش های مداوم ارائه می شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف تصریح کرد: در بحث داروهای اعصاب و روان از جمله جمله افسردگی که از عوامل اساسی «خودکشی» است، به بیماران دارای پرونده، به صورت رایگان و مستمر دارو تعلق می گیرد.

علی آبادی افزود: نوجوان در رده های سنی 7 تا 18 سال و جوانان در رده سنی 18 تا 29 سال تحت پوشش خدمات بهداشتی هستند که جوانان در رده های سنی 15 تا 20 سال بیشترین قشر آسیب پذیر شهرستان خوسف هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه طلاق، شبکه بهداشت مشاوره هایی را ارائه می دهد، گفت: این شبکه در زمینه اختلالات روانی، افسردگی و مسائل روانی اقداماتی را انجام داده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف گفت: وضعیت خودکشی در خراسان جنوبی نسبت به استان های دیگر در وضعیت بهتری قرار داشته و جمعیت خودکشی در روستا و شهر در شهرستان خوسف در تقارن است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار