موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
189302
۲۶ آذر ۱۳۹۷

سرشار: “قصه‌گویی شبانه” در زمستان به کنداکتور شبکه کودک اضافه می‌شود

رئیس شبکه کودک از آغاز برنامه “قصه‌گویی شبانه” با اجرای مریم وطن‌پور که از زمستان روی آنتن می‌رود، خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد سرشار رئیس شبکه کودک درباره اتفاقات جدید شبکه صحبت کرد و البته در این میان به آغاز برنامه “قصه‌گویی شبانه” با اجرای مریم وطن‌پور و تهیه‌کنندگی سمیه عبدالله‌زاده که قرار است از زمستان روی آنتن برود خبرداد. سرشار به دورنمای شبکه کودک اشاره کرد و از اتفاقات استراتژی جدید شبکه کودک گفت که دو شورای تخصصی موسیقی و شعر و ترانه به زمره شورای اندیشه‌ورزی شبکه اضافه شده‌اند.

رئیس شبکه کودک که برای گفتگو در خبرگزاری تسنیم حضور پیدا کرده بود درباره این دو شورای تخصصی، گفـ: شورای تخصصی موسیقی به تازگی کار خودش را در شبکه کودک آغاز کرده و تولیدات موسیقیایی شبکه را موردبحث و بررسی قرار می‌دهند که بهترین نوع موسیقی برای تولیدات شبکه و برنامه‌های کودکانه استفاده شوند. تولیدکنندگان هم با یک دقت بیشتری به موضوع موسیقی می‌پردازند، چون می‌دانند بهترین اساتید و کارشناسان در شورای تخصصی موسیقی شبکه کودک حضور دارند.

وی در پایان افزود: شورای ترانه و شعر شبکه کودک هم تشکیل شده و ان‌شاالله کمک خواهند کرد در ماه‌های آینده سطح فاخرتری از موسیقی کودک را آهنگسازان و ترانه‌سرایان برای این شبکه تلویزیونی مورد استفاده قرار دهند. از همه مهمتر با کیفیت بیشتری به موضوع کودک در این شبکه تلویزیونی پرداخته می‌شود و می‌دانند که هر ترانه و شعری نمی‌توانند در شبکه کودک استفاده کنند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار