189267
۲۶ آذر ۱۳۹۷

شهید فهمیده؛ الگوی تمام‌عیار شجاعت و مقاومت

استاندار البرز گفت: شهید فهمیده باشهادت خود درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همگان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان آموخت.

به گزارش کودک پرس ، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ۲۴ آذرماه با حضور در منزل شهیدان فهمیده با بیان اینکه امید است دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا چراغ راه ما مسئولان باشد، اظهار کرد: شهید حسین فهمیده، نوجوانی است که به همه جهانیان فهماند که چگونه می‌توان در سن ۱۳ سالگی ره صد ساله را طی ‌و نشان و مدال رهبریت را دریافت کرد. این شهید گرانقدر الگوی تمام عیار تمام نوجوانان ایرانی است.
وی افزود: این شهید بزرگوار دلی داشت که از حسرت پرواز بی‌تاب شده بود و وقتی فهمید با نیروی بی‌نهایت و زلالش می‌تواند عزت ایران و ایرانی را که در معرض تاراج بود، بازگرداند، دیگر درنگ نکرد و تن خود را به نارنجک آتشین سپرد و تانک دشمن را به هوا پرتاب کرد و با تقدیم جانش، شرف یک ملت را ضمانت کرد.

شهبازی بیان کرد: این دانش‌آموز و رزمنده بسیجی با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیشقدم شد و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همگان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان آموخت.

استاندار البرز در پایان شهید حسین فهمیده را الگویی کم‌نظیر دانست و گفت: اینکه امام خمینی(ره) مدال بزرگ رهبری این شهید را عنوان می‌کند نشان‌دهنده این است که این شهید نه‌تنها الگویی بزرگ برای نوجوانان و جوانان کشور بلکه الگویی برای تمام مردم در جهان است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار