189264
۲۶ آذر ۱۳۹۷

پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در بهمن ماه

رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مرحله آموزشگاهی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، بهلگردی رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کار آفرینی در نیمه اول بهمن ماه با مشارکت 100 درصدی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با پژوهش و کارآفرینی عنوان کرد و افزود:مرحله شهرستانی در نیمه اول اسفند،مرحله استانی در نیمه اول اردیبهشت و مرحله کشوری به میزبانی استان اصفهان در تابستان سال 98 برگزار خواهد شد.

بهلگردی با بیان اینکه این جشنواره در 6 محور برگزار می شود، گفت:سال گذشته 8 نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و توانستند در محورهای پژوهش رتبه اول،دست سازه ها رتبه سوم،بازارچه کار و دانش رتبه اول،زبان خارجه رتبه دوم و زبان و ادبیات فارسی رتبه دوم را کسب کنند.

رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:سال گذشته در مرحله آموزشگاهی این جشنواره حضور 100 درصدی دانش آموزان را شاهد بودیم که در 344 مدرسه استان برگزار شد.

 

وی اظهار کرد:طرح ها و ایده های برتر این دانش آموزان که وارد متوسطه دوم شده اند به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی فرستاده و حمایت خواهد شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار