موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
189241
۲۶ آذر ۱۳۹۷

روزهای پر تب و تاب جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان/ جشن امضای کتاب

جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با برنامه‌های مختلف در پایتخت کتاب ایران دنبال می‌شود و برگزاری جشن امضای کتاب از جمله برنامه‌های پر مخاطب هر روزه است.

به گزارش کودک پرس ، نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان از دو روز گذشته با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان آغاز به کار کرد.

دومین روز از این جشنواره بین المللی در کاشان نیز با برنامه های مختلف و با حضور هنرمندان، شاعران و نام آوران عرصه فرهنگ و هنر پیگیری شد.

محوریت جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان آب است و بر همین اساس تور گردشگری تاسیسات آب با حضور نویسندگان و گردشگران کتاب کودک در باغ فین این شهرستان برگزار شد.

 

اجرای تئاترهای مختلف توسط گروه های منتخب انجمن هنرهای نمایشی

اجرای تئاترهای مختلف توسط گروه های منتخب انجمن هنرهای نمایشی با موضوع بیآبی در نقاط مختلف پایتخت کتاب ایران از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده ویژه دومین روز از جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان بود.

جشن امضای کتاب «کشتی در کویر» از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده است که ویژه عموم علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی در نظر گرفته شده بود و مهمان ویژه این برنامه نیز مصطفی رحماندوست، شاعر برجسته کشوری در حوزه کتاب کودک و نوجوان بود.

دیدار و گفت و گو با نویسندگان کتاب و کودک و نوجوان و کارگاه رمان نویسی نوجوان نیز آخرین برنامه های درنظرگرفته شده ویژه دومین روز از این جشنواره بین المللی در کاشان بود.

 

جشن امضای کتابهای «دروازه مردگان» و«رفتم به باغ»

سومین روز از این جشنواره بین المللی نیز تاکنون با برنامه های مختلفی همچون جشن امضاهای کتابهای «دروازه مردگان» و«رفتم به باغ» و تور گردشگری دانش آموزی تاسیسات آب پیگیری شد.

برپایی نمایشگاه های «تصویرگری ملل»، «تصویرگری شاهانه و جشن های ایرانی» و «کتاب کودک و نوجوان» از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای امروز  است.

«نشست کوچک داستان نویسی» با حضور فریدون عموزاده خلیلی، نشست گردشگری، کودک و محیط زیست» با حضور آرش نورآقایی از مهم ترین برنامه های درنظرگرفته شده برای سومین روز جشنواره است.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار