188862
۲۲ آذر ۱۳۹۷

یکی از دو کودک دیواندره‌ای حادثه سقوط در کانال فوت کرد

کودک چهار ساله اهل دیواندره که چند روز پیش به همراه برادر ۶ ساله‌اش به داخل کانال حفاری شده در یک منطقه مسکونی شهری سقوط کرده بود، روز چهارشنبه در بیمارستان بعثت سنندج فوت کرد.

به گزارش کودک پرس ، ، آرسام و عرشیا قدرتی دو بردار 6 و 4 ساله روز یکشنبه هفته جاری حین عبور از کوچه به داخل کانال حفاری شده مقابل یک ساختمان نوساز، سقوط کردند.
این دو کودک توسط نیروهای 115 به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دیواندره منتقل شدند و در همان لحظات اول کار احیای آنها توسط تیم پزشکی انجام شد.
با توجه به وضعیت وخیم این دو کودک و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بالگرد 115 هر دو به بیمارستان بعثت سنندج اعزام و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفتند که امروز یکی از آنها فوت کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو برادر خردسال از روز یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بعثت تحت درمان بودند که ظهر امروز عرشیا برادر کوچکتر فوت کرد.

دکتر هومن قصری علت فوت این کودک را مشکلات تنفسی ناشی از غرق شدگی داخل کانال آب و عوارض بعدی آن اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آرسام برادر بزرگتر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری تحت مراقبت است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار