188757
۲۱ آذر ۱۳۹۷

سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز برگزار می‌شود

انجمن هنرهای تجسمی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، انجمن هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان البرز را در دو بخش آزاد و موضوعی(دوست خیالی من) برگزار می نماید.
کودکان و نوجوانان در گروه های سنی الف (٤ تا ٦ سال)، ب ( ٧ تا ٩ سال)، ج (١٠ تا ١٣ سال)، د (١٣ تا ١٦ سال) می توانند در این سالانه نقاشی شرکت نمایند.

اندازه آثار ارسالی باید حداقل ٤٠*٣٠ سانتی متر و حداکثر ٧٠*٥٠ سانتی متر باشد.
مراحل ارسال و داوری آثار به این صورت است که ابتدا هنرمندان کوچک می بایست نسبت به ارسال (اسکن یا عکس) آثار خود با کیفیت مطلوبdpi ٣٠٠ به همراه مشخصات خود مانند نام ونام خانوادگی ، سن وشماره تماس به آدرس کانال تلگرامی https://t.me/alborz٣biennial اقدام نمایند.

پس از داوری اولیه آثار، به هنرمندانی که آثارشان در این مرحله پذیرفته شده اطلاع داده می شود تا اصل آثارشان را طبق جدول وتاریخ ذکر شده ر تقویم اجرایی تحویل دبیرخانه دهند.در صورت تأیید نهایی،آثار به بخش نمایشگاه راه خواهند یافت.

تقویم اجرایی سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز به شرح زیر است:

ارسال آثار در تلگرام: تا ٣٠ دی ماه ٩٧، اعلام نتایج اولیه داوری: ٥ بهمن ماه ٩٧، تحویل اصل آثار: ٦ تا ١١ بهمن ٩٧ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٠ تا ١٥ و پنج شنبه ١٠ تا ١٢
افتتاح نمایشگاه : پنج شنبه ٢٥ بهمن ٩٧ ساعت ١٥
زمان بازدید از نمایشگاه: شنبه٢٧ بهمن تا چهارشنبه ١ اسفند ساعت ١٠ تا ١٣ و ١٥ تا ١٧
اختتامیه و اهداء جوایز: چهارشنبه ١ اسفند ٩٧ ساعت ١٧
مکان برگزاری اختتامیه :سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
تحویل دهی آثار: ٤ تا ٩ اسفند از ساعت ١٠ تا ١٥

آثار ارسالی الزاما می بایست دارای قاب سفید و آماده نصب باشند(آویز مخصوص قاب)؛ دقت نمایید که بین عکس آثار ارسالی با اصل اثر تحویلی هیچ گونه تفاوتی نباشد ، از هر اثر راه یافته به نمایشگاه مبلغ ٣٠ هزار تومان دریافت می گردد، پس از زمان مقرر در فراخوان جهت تحویل دهی آثار، دبیرخانه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال آثار نخواهد داشت.

دبیرخانه سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز، در کرج ،میدان آزادگان، خیابان شهید مطهری، نبش شاهد ٢، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گالری استاد سیروس قائم مقامی، انجمن هنرهای تجسمی استان البرز واقع است.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار