188549
۲۰ آذر ۱۳۹۷

در هر ۱۰ دقیقه که از مذاکرات صلح می‌گذرد چند کودک یمنی جان می‌سپارند؟

شبکه تلویزیونی CNN با گزارشی تصویری این سوال را مطرح کرد که هر ۱۰ دقیقه که از مذاکرات صلح در یمن می‌گذرد چه تعداد کودک یمنی جان خود را از دست می‌دهند؟

به گزارش کودک پرس ، شبکه آمریکایی CNN با ارائه گزارشی تصویری از اوضاع اسفناک کودکان یمنی این سوال را مطرح کرد که هر 10 دقیقه که از مذاکرات صلح در یمن می‌گذرد چه تعداد کودک یمنی جان خود را از دست می‌دهند؟

در حالی که هر لحظه زندگی در یمن با ترس و نگرانی همراه است، مدعیان حقوق بشر چشم خود را برای روی جنایات آل سعود در قبال مردم و به ویژه کودکان یمنی بسته‌اند و با حمایت از قاتلان این کودکان روند صلح در یمن را به تاخیر انداخته‌اند. حتی انتشار تصاویر متعدد از وضعیت دردناک کودکان یمنی که هر لحظه در حال جدال با مرگ هستند، تنوانسته است وجدال به خواب رفته کشورهای غربی را بیدار کند.

گفتنی است اوضاع دردناک انسانی در یمن و افشا شدن مدارک بیشتری از دست داشتن محمد بن سلمان در قتل جمال خاشقجی باعث شده شایعات مبنی بر قطع حمایت آمریکا از نیروهای ائتلاف عربی به رهبری آل‌سعود قوت بگیرد. حتی با وجود حمایت‌های کورکورانه دونالد ترامپ از مقامات سعودی، مخالفت‌ها در ایالات متحده برای عدم حمایت از آل‌سعود بیش از پیش شده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با اشاره به شروع دوباره مذاکرات صلح زیر نظر سازمان ملل ضمن پخش گزارشی تصویری از اوضاع یمن گفت: جنگ سخت در یمن علاوه بر نابودی شهرها و زندگی مردم اوضاع وحشتناک و غیرقابل تصوری را برای کودکان یمنی به وجود آورده است. این شبکه خبری با نشان دادن تصویری از تلاش نافرجام تیم پزشکی یک مرکز درمانی برای نجات جان کودکی 9 ماهه به نام عقیل، زمان برای ادامه حیات کودکان بی‌گناه یمنی را رو به پایان دانست.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار