188545
۲۰ آذر ۱۳۹۷

جان سالم بدر بردن کودک از دو حادثه رانندگی در خیابان!+ فیلم

یک کودک با خوش‌شانسی محض از دو حادثه رانندگی در خیابان جان سالم بدر برد.

به گزارش کودک پرس ، بدون شک یکی از مکان های خطرناکی که والدین باید بیشتر مراقب کودکان کم سن و سال خود باشند خیابان است، چرا که ممکن است کودکان ناگهان دست به انجام کارهای غیرمنتظره ای بزنند که به بهای از دست دادن جان آنها تمام شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان های منطقه “ناتینگهام” انگلیس رخ داد و در آن یک پسر خردسال با خوش‌شانسی از دو حادثه رانندگی به طور معجزه آسایی جان سالم بدر برد.

در این ویدئو که توسط دوربین داش‌کم (دوربینی که روی داشبورد نصب می‌شود) یک خودروی عبوری تهیه شده، این حادثه وحشتناک را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این کودک در حالی که با والدین خود در گوشه خیابان منتظر عبور خودروها برای رد شدن از عرض خیابان است، ناگهان به وسط خیابان پریده و پس از برخورد با یک خودرو به هوا پرتاب می شود. در حالی که این کودک روی زمین و وسط جاده افتاده است، یک خودروی دیگر که با سرعت زیادی در حال حرکت بود، از کنار او عبور می کند و صحنه‌ی نفس‌گیری را رقم می زند. به دلیل وقوع ناگهانی حادثه نخست، راننده دوم فرصت ترمز زدن را پیدا نمی کند و تنها با حرکت خودرو به سمت راست موفق می شود از تصادف شدید با کودک جلوگیری کند. در ادامه این پسر خردسال که بطور معجزه آسایی از این دو حادثه جان سالم بدر برده، از روی زمین بلند می شود و خود را به طرف دیگر خیابان می رساند.

بنا بر گزارش رسانه های انگلیس این کودک در این حادثه تنها دچار جراحت سطحی شد و با خوش شانسی از مرگ حتمی گریخت. بلافاصله گروه امداد پزشکی در صحنه حادثه حاضر شدند و به مداوای این کودک پرداختند.

 

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت 3.30 دقیقه بعد از ظهر و در یکی از خیابان های منطقه ناتینگهام انگلیس رخ داد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار