188536
۲۰ آذر ۱۳۹۷
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان مطرح‌کرد؛

بیش از هفت هزار کودک هرمزگانی تحت حمایت طرح تغذیه کودکان زیر ۶ سال

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان گفت: یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای ۷۱۸۲ کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.

به گزارش کودک پرس ، احمد پایان اظهارداشت: کمیته امداد استان هرمزگان در این زمینه با توزیع سبد غذایی برای تأمین ‌بخشی از نیازهای غذایی کودکان کمتر از شش سال دچار سوءتغذیه، گام برداشته است.

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و مرکز بهداشت شهرستان برای شناسایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه یادآور شد: یک میلیارد و 643 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای 7182 کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کودکان دارای سوءتغذیه توسط مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به کمیته امداد استان و شهرستان‌ها معرفی و پس از یک دوره شش‌ماهه درمان و مورد پایش و کنترل مرکز بهداشت قرار می‌گیرند تا در صورت بهبودی کامل از چرخه حمایتی خارج و افراد دیگر جایگزین شوند.

 

پایان گفت: سرانه پرداختی هر کودک به‌صورت ماهانه 92 هزار تومان است که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد می‌توانند سبد غذایی موردنیاز خود را دریافت کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار