188494
۱۹ آذر ۱۳۹۷
آذری جهرمی؛

واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تصویر مرگ کودک یمنی بر روی دستان پدرش

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کودکی یمنی در دستان پدرش جان می‌دهد. این تصویر تکان‌دهنده واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

به گزارش کودک پرس ، روز گذشته فیلمی دردناک از یک پدر یمنی که فرزند خود را در آغوش گرفته بود و با پای پیاده به درمانگاه می‌رساند، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه این فیلم کودک ضعیف این پدر یمنی که از شدت سوء تغذیه رنج می‌برد، در مقابل چشمان پدر برای همیشه چشمان خود را می‌بندد و پر می‌کشد. این تصویر تنها جلوه‌ای کوچک از ظلمی بود که عربستان سعودی در بیش از سه سال در  قبال کودکان یمنی و خانواده‌های آنان انجام داده است.

 

 

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان یکی از کاربران فضای مجازی این فیلم را دیده، تحت تاثیر صحنه‌های غم انگیز آن فیلم، این لحظه‌ها را با روضه هایی قیاس کرده که برای امام حسین(علیه‌السلام) خوانده می‌شود.

 

آذری جهرمی در حساب کاربری خود نوشت:

صبح ویدئویی از طفل یمنی در آغوش پدرش دیدم که پدر پس از ۳ کیلومتر پیاده روی طفل را به مرکزی بهداشتی می‌رساند. کودک از گرسنگی در جلو چشمان پدر می‌میرد. یاد روضه‌ها افتادم که امام حسین (علیه‌السلام) می‌فرمود:این کودک را سیراب کنید میمیرد، سیراب نکنید هم میمیرد..
#يمن

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار