موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188486
۱۹ آذر ۱۳۹۷
با محوریت سیره‌ی پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم)؛

چهارمین جشنواره داستان کوتاه خاتم فراخوان داد

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند در چهارمین جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت سیره‌ی حضرت رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) شرکت کنند.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان و شرایط شرکت در این مسابقه از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

بر اساس این خبر محوریت آثار جشنواره خاتم برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) به‌عنوان الگو با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر عنوان شده است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، حجم آثار ارسالی نباید بیش‌تر از ۵هزار کلمه باشد و تالیف و ارسال آثار برای تمامی گروه‌های سنی، پیروان تمام ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است.

هم‌چنین تکمیل و ارسال فرم شرکت در جشنواره ضروری است و آثاری که از طریق پست و یا پایگاه اینترنتی ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

در عین حال آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلا منتشر نشده و یا در سایر مسابقه‌ها ارایه نشده باشد و آثار ارسالی نیز بازگردانده نخواهند شد.

آیین پایانی این جشنواره فروردین‌ ۱۳۹۸ هم‌زمان با عید سعید مبعث برگزار خواهد شد و جوایز سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگ‌سال» به ترتیب نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار، نفر دوم ۷۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار و نفر سوم ۵۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.

هم‌چنین به نفرات چهارم تا ششم نیز پنج میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره نیز به اثر منتخب اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دی‌ ۹۷ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره ۲۳، کدپستی ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴  دفتر نشر فرهنگ اسلامی ارسال کنند.

این دفتر برگزار کننده جشنواره است و شهر کتاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و مجتمع ناشران انقلاب اسلامی از مشارکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی هستند.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر درباره محورهای موضوعی داستان، معرفی منابع معتبر و سایر شرایط می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۲۲۹۳۹۹۶۳ یا ۰۲۱۲۲۹۳۶۱۴۰ داخلی ۱۱۵ تماس بگیرند و یا به پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی:  www.jashnvarehkhatam.com  مراجعه کنند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار