188424
۱۹ آذر ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: شناسایی و حمایت ۴ هزار کودک بازمانده از تحصیل کار بزرگی است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: شناسایی ۴ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مناطق محروم خوزستان کار بزرگی است که به همت ۵ دستگاه دولتی انجام شد.

به گزارش کودک پرس ، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در جشن پایان پروژه شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل استان خوزستان که در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد اظهار داشت: حرکت وزارت کشور، کمک به شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل یک حرکت تحصیل برانگیز بوده و نشان‌دهنده تلاش در جهت محرومیت‌زدایی از خوزستان است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل می‌تواند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معنا و محتوا دهد، افزود: شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در مناطق محروم خوزستان کار بزرگی است که به همت 5 دستگاه دولتی انجام شد و امیدواریم که این تلاش‌ها تا برطرف شدن محرومیت تمامی کودکان از تحصیل ادامه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بابیان اینکه خدا در قلوب مستضعفین است گفت: خداوند در قرآن می‌گوید که هر کس می‌خوفد به من برسد ابتدا باید دست نیازمندان را گرفته و اندوه را از آنان دور کند.

موسوی جزایری تأکید کرد: از استاندار زحمتکش و پرتلاش خوزستان می‌خواهم که همچنان در مسیر محرومیت‌زدایی باقدرت جلو رفته و امکان بهره‌مندی همه اقشار را از عدالت آموزشی فراهم کند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار