188388
۱۹ آذر ۱۳۹۷

اولین جلسه کار‌گروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

اولین جلسه کار‌گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته یکشنبه ۱۸ آذر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین جلسه کار‌گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه ‌های عضو این کمیته یکشنبه 18 آذر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

در این جلسه که با هدف برنامه ‌ریزی چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، سعیدرضا کامرانی بر هر چه بهتر برگزار شدن این دهه تاکید کرد و از اعضای کار‌گروه خواست با برنامه‌ریزی مطلوب و به دور از حاشیه ‌ها و بزرگ ‌نمایی برنامه ‌های مناسب کودک و نوجوان با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و پایمردی‌ های مردمی در ایام انقلاب را طرح ‌ریزی کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: فرهنگ بستر همه امور است و لازم است مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، از این رو دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که می توان با استفاده از ظرفیت‌ های فرهنگی و هنری، انقلاب اسلامی را برای مخاطبان کودک و نوجوان تعریف کرد که کار‌گروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر سهم به ‌سزایی را در این راه ایفا می کند.

خاطر نشان می شود، در ادامه این جلسه اعضای کار‌گروه به ارائه برنامه‌های سازمانی خود پرداختند و پیش از این هم 2 جلسه برنامه ‌ریزی دهه مبارک فجر، با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون فارس در این اداره کل برگزار شده است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار