موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188332
۱۸ آذر ۱۳۹۷

سید مهدی شجاعی پشت پنجره را منتشر کرد

کتابی تازه از سید مهدی شجاعی با عنوان پشت پنجره منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، سید مهدی شجاعی که این روزها با انتشار آثاری برای مخاطبان کودک رجعتی تازه به بازار کتاب داشته است، تازه‌ترین اثر داستانی خود را برای این گروه از مخاطبان و با عنوان «پشت پنجره» منتشر کرد.

«پشت پنجره» داستانی کودکانه درباره ترس و ماجرای پسری به نام علی را بازگو می‌کند که هنگام خوابیدن در اتاقش با اوهام و تصاویر وحشتناکی روبرو می‌شود و با کمک پدر و مادر خود سعی در مواجهه با آنها دارد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: هر دو پنجره با هم باز می‌شوند. مردی که چند برابر آدم‌های معمولی است و دست‌های صورتی رنگ وحشتناک دارد با طنابی در دست از پنجره اولی وارد اتاق می‌شود. ماری سیاه و بزرگ هم از پنجره دیگر به درون اتاق می‌خرد و هر دو هم‌زمان به علی حمله می‌کنند. علی وحشت‌زده از جا می‌پرد، فریاد بلندی می‌کشد، پتو را کنار می‌زند، از تخت پایین می‌پرد و به سمت اتاق می‌رود…

شجاعی در این داستان بار دیگر به رویکرد اجتماعی و روانشناسی برای مواجهه با مسائل کودکان روی آورده است که پیش از این نیز در آثار او تجربه شده است.

 

این کتاب با تصویرگری سارا میری نیز همراه است که با استفاده از تکنیک نقاشی رئالیستی آن را اجرا کرده است. همچنین گرافیست این مجموعه نیز بر عهده نرگس زیانی است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار