188266
۱۸ آذر ۱۳۹۷

نیاز به هم‌اندیشی در حوزه برنامه‌های قرآنی کودک و نوجوان

مسئول دارالقرآن شیبان با بیان اینکه در این دارالقرآن تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی برای سنین مختلف در منطقه برگزار کنیم، تصریح کرد: به همکاری و هم‌اندیشی بیشتری برای ارتقای برنامه‌های دارالقرآن در بخش کودک، نوجوان و جوان نیازمندیم.

به گزارش کودک پرس ، یعقوب علوی‌پور، مسئول دارالقرآن شیبان درباره برنامه‌های این دارالقرآن اظهار کرد: تلاش کردیم در این مدت برنامه‌های دارالقرآن را در سطح شهرستان باوی گسترش دهیم؛ به طوری که در حال حاضر جلسات آموزشی دارالقرآن در مناطقی مثل زرگان ابوفاضل، شبیشه و شهرک طالقانی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این جلسات آموزشی ویژه بانوان برگزار شده است، افزود: دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در منطقه زرگان به پایان رسیده و آموزش تجوید در ادامه دوره قبلی آغاز شده است. همچنین یک دوره دوم آموزش روخوانی و روانخوانی نیز در شبیشه در حال برگزاری است.

علوی‌پور ادامه داد: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در ملاثانی و شهرک طالقانی نیز برگزار شده است. در خود دارالقرآن نیز این دوره‌ها ویژه بانوان در حال برگزاری است.

این فعال قرآنی همچنین از اخذ مجوز راه‌اندازی پیش‌دبستانی قرآنی در این مرکز خبر داد و گفت: این پیش‌دبستانی از سال آینده زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

مسئول دارالقرآن شیبان در پایان تصریح کرد: در این دارالقرآن تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی برای سنین مختلف در منطقه برگزار کنیم با وجود این به همکاری و هم‌اندیشی بیشتری برای ارتقای برنامه‌های دارالقرآن در بخش کودک، نوجوان و جوان نیازمندیم.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار