188054
۱۷ آذر ۱۳۹۷

استعدادیابی ورزشکاران نوجوان کلید توسعه ورزش قهرمانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استعدادیابی ورزشکاران در سنین پایین کلید توسعه ورزش قهرمانی و پیشرفت ورزشی کشور است.

به گزارش کودک پرس ، «عابد حقدادی» روز جمعه در آیین آغاز نخستین المپیاد استعدادهای برتر کاراته پسران کشور که با حضور سرپرست فدراسیون کاراته و مسئولان استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در اراک برگزار شد، افزود: استعدادیابی ورزشکاران در تمامی هیات های ورزشی در سنین پایین در وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است و این مهم می تواند زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی و حضور جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی در جهان باشد.
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات بستر افزایش شور، اشتیاق و تلاش هرچه بیشتر نوجوانان و نونهالان برای حضور در مسابقات جهانی و توسعه ورزش قهرمانی در کشور است.

دبیر هیات کاراته استان مرکزی نیز در این آیین گفت: نخستین المپیاد استعدادهای برتر کاراته پسران کشور با حضور 370 شرکت کننده از 31 استان کشور به میزبانی این استان به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار می شود.

«حمید نیکوهمت» افزود: این رقابت ها با هدف استعدادیابی ورزش کاراته برگزار شده نفرات برترین این مسابقات با هدای لوح، مدال و جوایز نقدی تقدیر می شود.

بیش از 2 هزار ورزشکار زن و مرد و در رده های سنی مختلف به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات کاراته استان مرکزی فعالیت می کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار