موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188008
۱۵ آذر ۱۳۹۷

برنامه جدید قایم باشک برای پیشگیری از آزار جنسی

یک سازمان مردم نهاد در قالب پروژه قایم باشک که مدت‌ها است فعالیت خود را با هدف آموزش پیشگیری از کودک‌آزاری جنسی به والدین و مربیان شروع کرده، یک فراخوان عروسک‌سازی در این حوزه منتشر کرده است.

به گزارش کودک پرس ، دبیر فراخوان مسابقه عروسکی قایم باشک در این باره به ایسنا، می‌گوید: هدف از فراخوان عروسک سازی «قایم باشک» این بود تا لوگوی این پروژه را به یک عروسک برای بازی بین والدین و کودکانشان تبدیل کند. زیرا این پروژه سعی دارد آموزش‌های پیشگیرانه‌ی لازم در موضوع کودک آزاری را به خانواده‌ منتقل کند و یکی از این راهکارها هنر و بازی است.

به گفته‌ی حیدری، با توجه به نقش موثر عروسک، نمایش و تئاتر عروسکی در انتقال بهتر مفاهیم، امسال تصمیم گرفتیم با مشورت استادان این حوزه، فراخوان عروسک سازی را اعلام کنیم.

دبیر این مسابقه با بیان اینکه در واقع ما واسطه هستیم تا آموزش‌های لازم از طریق والدین و به وسیله بازی به فرزندانشان منتقل شود، می‌گوید: استفاده از هر تکنیکی برای ساخت عروسک‌ها آزاد است اما این عروسک‌ها باید صرفا نمایشی باشند تا بتوان با آن یک نمایش عروسکی کوتاه را بازی و اجرا کرد.

به گفته‌ی حیدری تاکنون دانشجویان رشته عروسک سازی و مربیان حوزه کودک از این فراخوان استقبال کرده و برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دسترسی به متن فراخوان و اطلاع از جوایز به وبسایت انجمن راه به آدرس anjoman-rah.org مراجعه کنند و باید تا ۲۰ آذرماه به صورت آنلاین در این وبسایت ثبت نام و آثار خود را تا ۲۰ دی‌ماه به آدرس تهران، بزرگراه کردستان به سمت جنوب، بعد از بزرگراه حکیم، نبش کوچه بیست و هفتم، ساختمان مسکن  ره آورد، طبقه اول، واحد یکم، دفتر انجمن راه ارسال کنند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار