187986
۱۵ آذر ۱۳۹۷

پاسخی برای سوالات مادران

پاسخ سوال‌های گوناگون؛ از ویتامین‌های مورد نیاز تا توده‌های خوش خیم و ترشحات واژنی را در برنامه «مادر، کودک، تندرستی» دنبال کنید.

به گزارش کودک پرس ، با هدف ارائه آموزش و آگاهی دهی به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور برنامه «مادر، کودک، تندرستی» هر روز از شبکه سلامت پخش می شود.
برنامه چهارشنبه 15 آذرماه با حضور دکتر «سوسن ضیایی»  متخصص زنان و زایمان به موضع ترشحات واژن اشاره می کند. موضوعی شایع در میان زنان که اگر چه در بسیاری از موارد طبیعی است اما عموما برای آنها نگران کننده است و آشنایی با ترشحات طبیعی و غیرطبیعی به بانوان امکان می دهد، در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنند.
دکتر «سوده رازقی جهرمی» متخصص تغذیه در برنامه جمعه 16 آذرماه حاضر می شود و با علاقمندان این حوزه در مورد سالم ترین رژیم های غذایی صحبت می کند. از آنجا که تغذیه یکی از اساسی ترین موضوعات قرن حاضر به شمار می رود و همواره این نگرانی در مادران وجود دارد، که چه موادی را باید در وعده های غذایی خانواده گنجاند؟! مشاهده برنامه جمعه را به همه توصیه می کنیم.

اجرای برنامه پنجشنبه و جمعه را مهدی تیموری  برعهده خواهد داشت.

شنبه 17 آذرماه همچنان موضوع ترشحات مهبلی در بانوان دنبال می شود و در این برنامه دکتر «آزاده اکبری»    متخصص زنان و زایمان مباحثی را مطرح می کند. توده های خوش خیم و نگرانی های خانم ها درمورد سرطان پستان یکی از مهترین دغدغه های آنها به شمار می رود. دکتر «پریسا عظیمی نژاد» فوق تخصص جراحی پستان در برنامه یکشنبه 18 آذرماه به سوالات مختلف در زمینه توده های خوش خیم در بدن زنان اشاره می کند.

گفتنی است؛ برنامه «مادر، کودک، تندرستی» تلاش می کند تا از راه تامین آموزش های لازم در حوزه بهداشت عمومی مادر و کودک، روش های سالم سازی محیط، کنترل بیماری های واگیر دار و ارتقا سطح ارائه خدمات مناسب پزشکی و پرستاری پاسخگوی بخش کوچکی از اهداف والا و گسترده شبکه سلامت در حوزه تامین سلامت جامعه باشد. این برنامه هر روز ساعت 10 صبح روی آنتن شبکه سلامت می رود.

 

 

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار