187945
۱۵ آذر ۱۳۹۷

شرکت ۳۴۵ دبیرستان خراسان جنوبی درپنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شرکت ۳۴۵ دبیرستان درپنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، یکه خانی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی ویژه دانش آموزان در ۳۴۵ دبیرستان دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی بستری مناسب برای گسترش پژوهش و تجارب علمی و عملی دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهکار‌های عملی سند تحول بنیادین و متنوع و عینی‌تر کردن محتوای آموزشی کتب درسی، این جشنواره در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.

یکه خانی، با اشاره به شرکت ۲۹ هزار و ۴۹۷ دانش آموز دختر و پسر در چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی؛ ادامه داد: پیش بینی می‌شود میزان مشارکت دانش آموزان دوره متوسطه اول استان در پنجمین دوره این جشنواره ۲۰ درصد رشد داشته باشد.

وی کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان با فضای کسب و کار را مهمترین رویکرد پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دانست وعنوان کرد: این جشنواره در ۶ محور پژوهش، دست سازه، زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و بازارچه‌های کسب و کار دانش آموزی برگزار می‌شود.

 

یکه خانی، با اشاره به برگزاری مرحله‌ی مدرسه‌ای و منطقه‌ای در دی و بهمن سال جاری، ابراز داشت: مرحله‌ی استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی بیرجند برگزار شده و مرحله‌ی کشوری نیز تابستان ۹۸ به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار