187878
۱۴ آذر ۱۳۹۷

جشنواره حفاظت از محیط زیست با زبان هنر در ابهر، پایان یافت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: نخستین جشنواره نقاشی کودک با موضوع نقش انسان در حفظ محیط زیست و حمایت از حیوانات، در شهرستان ابهر برگزار و با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش کودک پرس ، محمدهادی کاظمی افزود: این جشنواره نقاشی که ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی (پایه اول تا ششم ابتدایی) بود از هشتم آذر جاری به مدت پنج روز و با نمایش 750 اثر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارشاد نور ابهر، برپا شد.

وی تصریح کرد: از 750 عنوان نقاشی رسیده به دبیرخانه جشنواره، 6 اثر به عنوان برگزیده و 12 اثر دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی، تجلیل خواهند شد.

کاظمی ادامه داد: این 6 اثر برگزیده از محمد معین ستاری، مانیا مولایی، امیرپارسا اسماعیلی، ثنا قهرمانی، فاطمه عابدینی و بهاره نوروزی و 12 اثر نیز مربوط به سید محمد کیان حسینی، ماهان کریمی، هستی ولی، آزاده دادو، پویا امیرلو، آراد کریمی، رادمهر صادقیان، محمدرضا بابایی، عسل بهرامی، کیارش امیرلو، کیمیا عسگری و ریحانه ابراهیمی، بود.

وی افزود: این جشنواره در راستای اشاعه فرهنگ حفظ و حراست از محیط زیست و حمایت از حیوانات در میان آحاد مردم به ویژه دانش آموزان، برگزار شد و استقبال بسیار خوب و بالایی از آن شد.

کاظمی یادآور شد: در جوار این جشنواره که توسط انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ابهر برگزار شد، نمایشگاه جانبی نیز به مدت چهار روز برپا شد.

وی تصریح کرد: در محل این جشنواره به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حمایت از حیوانات، اقلام محیط زیستی ازقبیل کیسه های پارچه ای و سی دی و بروشورهای آموزشی در میان حاضران توزیع شد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار