187858
۱۴ آذر ۱۳۹۷
بیرانوند:

درباره عدم اعزام وزنه‌برداران نوجوان بزرگنمایی می‌کنند/ سال قبل هم برای حضور در آمریکا مشکل داشتیم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: متأسفانه برخی دوستان فکر می‌کنند مچ‌گیری کرده‌اند و درباره عدم اعزام وزنه‌برداران نوجوان بزرگنمایی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، محسن بیرانوند درباره عدم اعزام تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان به مسابقات جهانی آمریکا گفت: سال گذشته هم در اعزام تیم ملی بزرگسالان به مسابقات جهانی آمریکا با مشکلات زیادی مواجه شدیم.

وی درباره اظهارات دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا مبنی بر اینکه چندین بار به ایران برای هماهنگی حضور در مسابقات جهانی ایمیل زده‌اند، اما پاسخی دریافت نکرده‌اند، گفت: این موضوع مرسوم است و برای تمام کشورها دعوتنامه ارسال می‌شود و طبق عرف از آنها برای شرکت دعوت می‌شود، اما سال قبل در عمل برای انجام مصاحبه مشکلات زیادی را تحمل کردیم.

بیرانوند ادامه داد: استرس زیادی برای اعزام شدن یا نشدن داشتیم و در نهایت یک ورزشکار و ماساژور تیم را ریجکت کردند، البته برای موسوی و رستمی هم مشکلات زیادی در صدور ویزا به وجود آمد که با پیگیری‌های مرادی و وزارت امور خارجه در لحظات آخر درست شد، هرچند که زمان زیادی را از دست دادیم و 2 – 3 روز مانده به مسابقات به آمریکا رسیدیم و عملا جلسه مربیان و کنگره فنی را از دست دادیم و مجبور شدیم فرد دیگری را به نمایندگی از خودمان به کنگره بفرستیم.

 

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امسال هم می‌دانستیم شرایط بهتر از سال قبل نخواهد بود و با توجه به این تجربه قید حضور در این مسابقات را زدیم، البته برنامه‌های ما برای تیم نوجوانان طبق تقویم انجام می‌شود و صرفا حضور در مسابقات جهانی ملاک نیست. ۵ تا ۷ سال دیگر این نفرات باید به تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند. در ۴ سال گذشته به تمام مسابقات اعزام داشتیم، اما این دوره تشخیص دادیم شرکت نکنیم.

 

بیرانوند خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی دوستان فکر می‌کنند مچ‌گیری کرده‌اند و درباره عدم اعزام وزنه‌برداران نوجوان بزرگنمایی می‌کنند، درحالی‌که تمام بچه‌ها زحمت می‌کشند و ما هم به دنبال اجرای برنامه‌های فدراسیون هستیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار